Õppekavad
Rakenduskõrgharidusõpe
Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolis viiakse rakenduskõrgharidusõpet läbi 3 struktuuriüksuses: õenduse õppetool, meditsiinitehnilise hariduse keskus, tervishariduse keskus. Iga struktuuriüksus koordineerib rakenduskõrgharidusõppe õppekavade õppetööd
Struktuuriüksuse tööd korraldab juhataja, kelle ülesandeks on struktuuriüksuse tegevuse vastavuse tagamine seadusandlike regulatsioonidega, Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli põhimääruse ja dokumentide ning muude õigusaktidega. Juhataja vastutab õppetöö korralduse, õppekava arendamise ja akrediteerimise ning õppejõudude arenduskava eest.
Kõrgkooli uurimissuunad:
- Tervise ja heaolu edendamine
- Tervise ja heaoluteenuse kvaliteet
- Inimkesksus tervishoius
- Tervisevaldkonna eetika ja teooria
- Keskkonna parendamine ja jätkusuutlikkus
Kutseõpe
Kutseõppe osakonna tööd korraldab juhataja, kelle ülesandeks on osakonna tegevuse vastavuse tagamine seadusandlike regulatsioonide, Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli põhimääruse ja dokumentatsiooni ning muude õigusaktidega. Juhataja vastutab õppetöö korralduse, õppekavade arendamise ja akrediteerimise ning õpetajate professionaalse arengu eest.
* Õpingute mahtu mõõdetakse ainepunktides (EAP/EKAP), mida üliõpilane ja õpilane saab õppeaine omandamisel. Ühele ainepunktile vastab 26 tundi õppuri tööd, millesse on arvestatud kontaktõpe, iseseisev töö ja praktika ning õpiväljundite hindamine.