Skip to main content
Vaegnägijatele
Keel
Otsing

Rakenduskõrgharidusõpe

Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolis viiakse rakenduskõrgharidusõpet läbi 3 struktuuriüksuses: õenduse õppetool, meditsiinitehnilise hariduse keskus, tervishariduse keskus. Iga struktuuriüksus koordineerib rakenduskõrgharidusõppe õppekavade õppetööd

Struktuuriüksuse tööd korraldab juhataja, kelle ülesandeks on struktuuriüksuse tegevuse vastavuse tagamine seadusandlike regulatsioonidega, Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli põhimääruse ja dokumentide ning muude õigusaktidega. Juhataja vastutab õppetöö korralduse, õppekava arendamise ja akrediteerimise ning õppejõudude arenduskava eest.

Kõrgkooli uurimissuunad:

  • Tervise ja heaolu edendamine
  • Tervise ja heaoluteenuse kvaliteet
  • Inimkesksus tervishoius
  • Tervisevaldkonna eetika ja teooria
  • Keskkonna parendamine ja jätkusuutlikkus

Õppekava

Õppeaeg Õppekava maht
Õde
3.5 a 210 EAP
Farmatseut
3 a 180 EAP
Hambatehnik
3,5 a 210 EAP
Optometrist
3,5 a 210 EAP
Tervisedendus
3 a 180 EAP
Ämmaemand
4,5 a 270 EAP
Tegevusterapeut
4 a 240 EAP

Magistriõpe

Õppekava

Õppeaeg Õppekava maht
Terviseteadus
1,5 a 90 EAP

Kutseõpe

Kutseõppe osakonna tööd korraldab juhataja, kelle ülesandeks on osakonna tegevuse vastavuse tagamine seadusandlike regulatsioonide, Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli põhimääruse ja dokumentatsiooni ning muude õigusaktidega. Juhataja vastutab õppetöö korralduse, õppekavade arendamise ja akrediteerimise ning õpetajate professionaalse arengu eest.

Õppekava

Õppeaeg Õppekava maht

* Õpingute mahtu mõõdetakse ainepunktides (EAP/EKAP), mida üliõpilane ja õpilane saab õppeaine omandamisel. Ühele ainepunktile vastab 26 tundi õppuri tööd, millesse on arvestatud kontaktõpe, iseseisev töö ja praktika ning õpiväljundite hindamine.