| Õppejõudude ja töötajate tagasiside | 
Vastanute arv 5 +4 = 9 | 
Ettepanekud ja soovitused paremaks korralduseks | 
| (skaala 1-5, 1 - vilets, 5 - väga hea) | 
keskmine hinne | 
  | 
| Lähetuse tulemuslikkus | 
5 | 
1. Vahetusse minevatel isikutel peaks enne vahetusse minekut olema täpselt selge vahetuse eesmärk, sh. teemadering, mida lähetuses olles käsitleda ja (p)arendada  | 
| Lähetuse sotsiaalkultuuriline aspekt | 
4,89 | 
2. Jätkata Erasmus vahetust nendes koolides, kus on tekkinud järjepidevus ja vahetus on õppekava loomulik osa | 
| Kogemus tervikuna | 
4,89 | 
2. Et rahaliselt on raske toime tulla, võiks kogu stipendiumi enne lähetust kätte saada | 
|   | 
  | 
  | 
| Üliõpilaste tagasiside | 
Vastanute arv 16 | 
Ettepanekud ja soovitused paremaks korralduseks | 
| 1. Kust said informatsiooni võimalusest õppida välismaal? | 
  | 
1.Rahastamine - liiga palju tehakse vahet, mis riigist sa tuled   | 
| oma kõrgkool | 
14 | 
2. Enne praktikat osaleda kindlasti vastava maa keelekursusel | 
| väliskõrgkool | 
  | 
3. Enne välispraktikale minekut peabõppetoolis olema kõik läbi räägitud, et ei tekiks õppevõlgnevusi  | 
| teistelt üliõpilastelt | 
8 | 
4. Organisatoorne pool (dokumentide liikumine) võiks olla kiirem | 
| ajakirjandusest | 
  | 
5. Rohkem rahalist toetust ja abi korteri leidmisel  | 
| internett | 
2 | 
6. Stipendium võiks olla suurem | 
| SA Archimedesest | 
  | 
7. Üliõpilane võiks saada valida, millises osakonnas ta tahaks oma praktikat teha | 
| mujalt  | 
1 (õpetajalt) | 
  | 
|   | 
  | 
  | 
| 2. Kui suure osa välismaal õppimisest aitas katta välismaal õppimise stipendium? | 
3,21 | 
  | 
| (skaala 1-5, 1-ei katnud midagi, 5 -kattis kulud täielikult) | 
  | 
  | 
|   | 
  | 
  | 
| 3. Kuidas hindaksid välismaal õppimise kogemust tervikuna? | 
4,81 | 
  | 
| (skaala 1-5, 1-vilets, 5 - väga kasulik) | 
  | 
  |