Õppejõudude ja töötajate tagasiside |
Vastanute arv 5 +4 = 9 |
Ettepanekud ja soovitused paremaks korralduseks |
(skaala 1-5, 1 - vilets, 5 - väga hea) |
keskmine hinne |
|
Lähetuse tulemuslikkus |
5 |
1. Vahetusse minevatel isikutel peaks enne vahetusse minekut olema täpselt selge vahetuse eesmärk, sh. teemadering, mida lähetuses olles käsitleda ja (p)arendada |
Lähetuse sotsiaalkultuuriline aspekt |
4,89 |
2. Jätkata Erasmus vahetust nendes koolides, kus on tekkinud järjepidevus ja vahetus on õppekava loomulik osa |
Kogemus tervikuna |
4,89 |
2. Et rahaliselt on raske toime tulla, võiks kogu stipendiumi enne lähetust kätte saada |
|
|
|
Üliõpilaste tagasiside |
Vastanute arv 16 |
Ettepanekud ja soovitused paremaks korralduseks |
1. Kust said informatsiooni võimalusest õppida välismaal? |
|
1.Rahastamine - liiga palju tehakse vahet, mis riigist sa tuled |
oma kõrgkool |
14 |
2. Enne praktikat osaleda kindlasti vastava maa keelekursusel |
väliskõrgkool |
|
3. Enne välispraktikale minekut peabõppetoolis olema kõik läbi räägitud, et ei tekiks õppevõlgnevusi |
teistelt üliõpilastelt |
8 |
4. Organisatoorne pool (dokumentide liikumine) võiks olla kiirem |
ajakirjandusest |
|
5. Rohkem rahalist toetust ja abi korteri leidmisel |
internett |
2 |
6. Stipendium võiks olla suurem |
SA Archimedesest |
|
7. Üliõpilane võiks saada valida, millises osakonnas ta tahaks oma praktikat teha |
mujalt |
1 (õpetajalt) |
|
|
|
|
2. Kui suure osa välismaal õppimisest aitas katta välismaal õppimise stipendium? |
3,21 |
|
(skaala 1-5, 1-ei katnud midagi, 5 -kattis kulud täielikult) |
|
|
|
|
|
3. Kuidas hindaksid välismaal õppimise kogemust tervikuna? |
4,81 |
|
(skaala 1-5, 1-vilets, 5 - väga kasulik) |
|
|