Skip to main content

Persoonilugu - Heidi Naur-Šunkina

Kõrgkooli õppejõud Heidi Naur-Šunkina on Aasta Õpetajate galal aasta kutseõpetaja nominent! 03.10.2020 kell 18.45 näitab ETV otseülekannet Aasta Õpetaja galast.

Ja aasta õpetaja 2020 finalistide hulka sai kõrgkooli õppejõud Siiri Maasen. Palju õnne!

Heidi Naur-Šunkina
hooldustöötajate külalisõppejõud
Viib läbi õppetööd Tallinna Tervishoiu Kõrgkoolis alates 2016. aastast

Foto: https://www.hm.ee/et/aasta-opetaja-gala-nominendid-2020#kutseopetaja

1. Sind esitati 2020. aasta Õpetaja Gala "Aasta kutseõpetaja" kandidaadiks ja jõudsid nominentide sekka. Kuidas ennast tunned?

Hommikul ilmub postkasti e-mail Mailis Repsilt... Loomulikult olin väga üllatunud! Pidin ikka mitu korda teksti üle lugema, et sisu n-ö kohale jõuaks. Igaks juhuks kontrollisin üle ka meiliaadressi, et välistada häkkerid.

Selline tunnustus teeb südame soojaks, mõistes, et sinu panust on märgatud, seda väärtustatakse ja samas annab see võimaluse esile tõsta väga tähtsat valdkonda ja väga erilist elukutset.

2. Kuidas leidsid tee kõrgkooli?

Olen Tallinna Tervishoiu Kõrgkooli vilistlane, hooldustöötaja! Algselt, eriala õppimis ajal pakuti mulle võimalust osaleda lektorina Ida-Tallinna Keskhaigla sisekoolitusel. Võtsin pakkumise vastu. Esimene kord põlved värisesid, süda peksles, käed higistasid. Ettevalmistus oli põhjalik, sh paigutasin saali kriitikud, et hiljem oleks võimalik tegeleda enesereflektsiooniga. Tagasiside ankeete lugedes ja tugeva adrenaliinidoosi all olles mõistsin, et tahan seda veel kogeda, jagada oma teadmisi, oskusi, kogemust. Siit edasi viis tee Tallinna Ülikooli kutseõpetaja erialale, kust järgmise sammuna tuli koolilt pakkumine õpetada. See on eufooria, kui tegeledes südamelähese tööga, on võimalus oma õpilastega jagada omandatud teadmisi ja oskusi.

     3. Mida pead kõige olulisemaks õppetöö läbiviimisel?

Sidusust – leida sümbioos teooria ja reaalse olukorra vahel tänases töömaailmas. Tekitada õppijates tahet otsida ja leida võimalike ja kohati võimatutena tunduvate situatsioonide lahendusi, kasutades ära õpilaste soovi aidata abivajajat enda tervist säästes.

4. Mis on Sinu hobid, millega tegeled vabal ajal?

Kuna graafik on üpris tihe, siis enamjaolt naudin vabal ajal perega koosolemist. Nad on minu stressimaandajad. Käime koos reisimas, küpsetame, külastame üritusi ja mõnikord lihtsalt logeleme.

5. Mis on elus kõige tähtsam?

Lähedased, tervis ja naeratus!